Fri frakt över 300 kr Leverans 2-5 dagar Stort utbud

Vanliga frågor


Kan jag få en annan färg på napphållaren än vad bilden visar?

Svar: Självklart, skriv i meddelandet i kassan vilken/vilka färg du önskar så ordnar vi det.


Jag fick ingen orderbekräftelse, har min beställning kommit fram?

Svar: Den vanligaste orsaken till att du inte fått orderberäftelse är att man kan ha snubblat på tangenterna så mailadressen blivit fel eller att den hamnat i skräpposten. Är du osäker, så maila oss på ljuvligastunder@outlook.com så hjälper vi dig!


Produkten är slutsåld, kommer den in igen?

Svar: Om en produkt är tillfälligt slutsåld, så kan du välja att bevaka den, genom att klicka på "Bevaka" och fylla i din mailadress. Då kommer du först av alla få reda på när varan är i lager igen. Genom att bevaka en produkt du skulle vilja ha, gör det även lättare för oss och veta om vi skall ta in produkten på nytt.


Jag har en napp med en ring, kan jag få ett snöre istället för nappring?

Svar: Självklart, i kassan kan du uppge ett meddelande. Om du missat detta, kan du alltid maila till ljuvligastunder@outlook.com och uppge detta.