Fri frakt över 300 kr Leverans 2-5 dagar Stort utbud

Vanliga frågor


Kan jag få en annan färg på napphållaren än vad bilden visar?

Självklart, skriv i meddelandet i kassan vilken/vilka färg du önskar så ordnar vi det.


Hur betalar jag?

Vi har Klarna, Swish och Paypal som betalningsmetod.

- Med Klarna kan du betala med kort, faktura samt delbetalning i din egna takt.

- Swish betalar du lätt med ditt mobila bankID. 

- Paypal kan du lätt och smidigt betala med ditt kort, med enkel inloggning på din sida på Paypal.


Jag fick ingen orderbekräftelse, har min beställning kommit fram?

Den vanligaste orsaken till att du inte fått orderbekräftelse är att man kan ha snubblat på tangenterna så mailadressen blivit fel eller att den hamnat i skräpposten. Är du osäker, så maila oss på ljuvligastunder@outlook.com så hjälper vi dig!


Hur lång är leveranstiden? 

Vi har 2- 5 dagars leveranstid. Vi packar paket löpande, oftast packar vi din order strax efter att efter du lagt din beställning. Snabb leverans är vårt motto! Våra paket levereras normalt direkt i brevlådan eller till  ditt närmsta utlämningsställe. Du får avisering via mail eller sms när  din order finns att hämta ut. Vid specifika släpp eller kampanjer kan  leveransen dröja någon dag extra. Om ditt paket inte har kommit fram inom fem vardagar, vänligen kontakta oss så hjälper vi dig att spåra paketet. 


Produkten är slutsåld, kommer den in igen?

 Om en produkt är tillfälligt slutsåld, så kan du välja att bevaka den, genom att klicka på "Bevaka" och fylla i din mailadress. Då kommer du först av alla få reda på när varan är i lager igen. Genom att bevaka en produkt du skulle vilja ha, gör det även lättare för oss och veta om vi skall ta in produkten på nytt.


Jag har en napp med en ring, kan jag få ett snöre istället för nappring?

Självklart, i kassan kan du uppge ett meddelande. Om du missat detta, kan du alltid maila till ljuvligastunder@outlook.com och uppge detta.


Hur gör jag om jag vill göra en retur? 

Blev det inte riktigt som du tänkt? Ingen fara, kontakta oss på ljuvligastunder@outlook.com och uppge vilka produkter som du vill returnera. Returfrakt står du som köpare för.